مسئول نمايندگی ولی فقیه در بسیج طبس:

ارتقای منش اسلامی بسیجیان مهم‌ترین وظیفه عقیدتی سپاه است

یزدفردا : مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: مهم‌ترین ماموریت عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، ارتقای دانش، بینش و منش اسلامی بسیجیان است.

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام رضا احمدی در طبس با گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری، به روح متعالی این شهید بزرگوار، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب درود فرستاد و اظهار داشت: نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌طور عام و معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه به‌ طور خاص ماموریت‌هایی دارند كه از جمله آن تعمیق ایمان و معنویت، تقویت روحیه آمادگی و ارتقای دانش، بینش و منش اسلامی بسیجیان و پاسداران است.
وی ادامه داد: پرورش افراد معتقد و متعهد به ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و آرمان‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و حضور فعال و موثر این نیروها در میادین جهاد و عرصه‌های مختلف خدمت به جامعه از وظایف دیگر نمایندگی ولی‌فقیه و به‌ویژه معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی كه با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم همزمان شده است را به همه دست‌اندركاران عرصه تعلیم و تربیت، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی تبریك گفت.
وی بیان داشت: برنامه‌های متعددی برای اجرا در طول هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان طبس طراحی شده است كه
  • تشكیل حلقه‌های تربیتی طرح صالحان با موضوع اندیشه مطهر
  • برگزاری مسابقه كتابخوانی از كتاب 100 سئوال شهید مطهری
  •  برگزاری مراسم سپاس معلم
  • گرامیداشت شهادت استاد مطهری
  •  تجلیل از معلمان بسیجی و اساتید دانشگاهی
  •  نواختن زنگ سپاس
 از آن جمله است.
احمدی افزود: حضور فرمانده و كاركنان ناحیه مقاومت بسیج طبس در آموزشگاه‌های سطح شهر و تقدیم شاخه گل و تبریك هفته معلم به معلمان، دیدار اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی با امام جمعه موقت طبس، برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت استاد مطهری در دانشگاه‌ها، برپایی نمایشگاه كتاب و CD از آثار شهید مطهری، برگزاری صبحگاه مشترك نیروهای نظامی و انتظامی، تجلیل از مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی و معلمان بسیجی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است كه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.
وی عنوان داشت: در طول هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گردهمایی تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و مربیان طرح صالحین، كارگاه آموزشی هادیان سیاسی، جلسات هم‌اندیشی پیرامون اندیشه‌های شهید مطهری در دانشگاه‌ها، مسابقه وبلاگ‌‌نویسی اندیشه مطهر، محافل انس با قرآن، حلقه‌های هم‌اندیشی طرح ابرار فرماندهان و مدیران بسیج، همایش بزرگ بصیرت با حضور فرهنگیان بسیجی و كوه‌پیمایی فرهنگیان بسیجی برگزار می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج طبس همچنین از برگزاری نخستین یادواره شهدای بخش دیهوك به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران در روز پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد.

مسئول دفتر نمایندگی ول‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه طبس سخنرانی می‌كند.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا